تقصیر
عشق جاودان

 

اینقَدَر از همه کس بد دیدم

که به چشمای خودم بدبینم

شاید دنیا خوبه و من داغم

دنیا رو با دید بد میبینم

 

شاید زود رنجم و مشکل بینم

که همه چی رو به دل میگیرم

زود قضاوت میکنم که میگم

در ِِ این دنیا رو گِل میگیرم

 

اگه سرتاسر زندگی من مصیبته

اگه  پشتم زخمی خنجر یک رفاقته

اگه پاداش وفاداری من خیانته

مگه تقصیر منه مگه تقصیر منه؟؟

ای خدا بهم بگو اگه تقصیر منه

 

چرا بد بیاری تو فال منه

چرا تقویم من از غصه پره

چرا سرنوشت من شکستنه

چرا دردام خارج از تصوره

 

اگه تقصیر منه جرمم چیه

من طغاس چی  رو میدم ای خدا

من مقصر بگو کی تموم میشه

که عذابمو کشیدم ای خدا

  

اگه سرتاسر زندگی من مصیبته

اگه  پشتم زخمی خنجر یک رفاقته

اگه پاداش وفاداری من خیانته

مگه تقصیر منه مگه تقصیر منه؟؟

ای خدا بهم بگو اگه تقصیر منه

 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





شنبه 17 تير 1391برچسب:, :: 13:55 :: نويسنده : عشق جاودان

درباره وبلاگ

از اینکه به اینجا اومدید تشکر میکنیم
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان عشق و آدرس eshghejavdan.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 8
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 19
بازدید ماه : 132
بازدید کل : 39904
تعداد مطالب : 100
تعداد نظرات : 2
تعداد آنلاین : 1